Ми рекомендуємо купувати квитки безпосередньо на сайті або в мобільному додатку авіакомпаній, не використовуючи сегрегатори та стикувальні рейси різних авіакомпаній. Випадки перенесення часу рейсів досить часті і в таких ситуаціях проблеми стикування ляжуть на ваші плечі.
Багато акцій та знижок компанії Pegasus відображаються тільки в мобільному додатку! Тобто При покупці квитка на сайті вони можуть не враховуватися.
Для отримання знижки (тільки якщо вона діє на час покупки за умовами акції) потрібно в кінці покупки безпосередньо перед введенням платіжної картки натиснути на кнопку SpecialOffers і відзначити акцію, до цього ви будете бачити повну суму, без урахування знижок.
Не купуйте квитки без узгодження з організаторами дат та пунктів вильоту/прильоту.
Онлайн-допомогу та консультацію при покупці надає Вишнева Наталія Тел.вайбер +38 097 1517520
При покупці квитків вказуйте ім'я та прізвище латинськими літерами, так само, як у закордонному паспорті. У разі помилки можливе виправлення в аеропорту до трьох знаків.
Після покупки квитка вам на пошту надходить PNR-код, який необхідно зберегти. Роздруковувати нічого не треба. Посадковий талон ви отримаєте в аеропорту на стійці реєстрації. Навіть у разі двох рейсів з пересадкою у вас буде один посадковий талон і одна багажна квитанція, зберігайте їх до закінчення польоту!